Η Ιστορία της Νανάς

ΣΕΝΑΡΙΟ

Γνωρίστε την Νανά!

Αισθάνεται λίγο πεινασμένη αυτό το τεμπέλικο κυριακάτικο απόγευμα. Ευτυχώς, το αγαπημένο της εστιατόριο κάνει delivery. Η Νανά συχνά παραγγέλνει online χρησιμοποιώντας το smartphone ή τον υπολογιστή της...Είναι τόσο γρήγορο και εύκολο...

Η Νανά αποφεύγει να παραγγέλνει από το τηλέφωνο γιατί πολλές φορές υπήρχαν λάθη στην παραγγελία της λόγω της τηλεφωνικής συνομιλίας.

Δεδομένου ότι έχει ξανακάνει παραγγελία online, κατά το check out όλα τα δεδομένα πληρωμής της είναι προσυμπληρωμένα.... Ένα ακόμη κλικ και η παραγγελία της ολοκληρώνεται!

Ντίν... Αυτός ήταν ο ήχος μιας νέας παραγγελίας που λαμβάνεται από τον υπεύθυνο του εστιατορίου, ο οποίος χρησιμοποιεί τη νέα του εφαρμογή για να λαμβάνει τις παραγγελίες. Το καλύτερο είναι ότι μπορεί να επιβεβαιώσει τις online παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο. Ελέγχει τις λεπτομέρειες και εισάγει τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης... Η Νανά ειδοποιείται αμέσως....

Η online παραγγελία σε εστιατόριο δεν ήταν ποτέ ευκολότερη!

ΕΡΏΤΗΣΗ; 
Πώς μπορεί η Νανά να επικοινωνήσει με το εστιατόριό σας για να παραγγείλει;
Αποφασίζει η Νανά να σας τηλεφωνήσει.... Πώς βρίσκει τον αριθμό τηλεφώνου σας;
Η Νανά χρησιμοποιεί το google για να αναζητήσει το εστιατόριο;
Μπορεί να αναζητήσει την ιστοσελίδα σας για να βρεί τον αριθμό σας;
Ενώ γκουγκλάρει για να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας, η αναζήτηση της Νανάς μήπως την φέρνει επίσης σε επαφή με πολλούς από τους ανταγωνιστές σας;
Ή μήπως η Νανά έχει πάει σε μία από τις πολλές εφαρμογές που προωθούν επίσης πολλά άλλα εστιατόρια και επιλογές;
Σας βρίσκει η Νανά στις άλλες εφαρμογές ή παρασύρεται και παραγγέλνει σε έναν ανταγωνιστή σας;
Καταλαβαίνετε γιατί πρέπει να συνεργαστούμε;

Όσο πιο εύκολο για την Νανά τόσο καλύτερα για εσάς...
 
Όπως ξέρετε, η Νανά έχει το κινητό μαζί της όλη την ώρα.... με την εφαρμογή σας στο κινητό της, δεν χρειάζεται καν να κάνει ένα τηλεφώνημα!
Με λίγα μόνο κλικ θα μπορεί εύκολα να κάνει την παραγγελία της!
Άλλα οφέλη για την Νανά είναι επίσης....
Η πρόσβαση στο μενού σας οπως και σε προσφορές σας στο τηλέφωνο της ανά πάσα στιγμή.
Επειδή η εφαρμογή, επίσης, θυμάται την Νάνα ως ένα πολύτιμο πελάτη, μπορεί να παραγγείλει το ίδιο με την προηγούμενη φορά.
Η Νανά έχει επίσης τη δυνατότητα και την ευκολία να πληρώσει για την παραγγελία εκ των προτέρων. Η Νανά μπορεί επίσης να ανταμείφθει γιατί είναι ένας πιστός πελάτης σας.
 

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ –
Αυτό είναι ένα τεράστιο, αναπτυσσόμενο πεδίο σε όλο τον κόσμο και η εφαρμογή σας είναι σε θέση να λαμβάνει την παραγγελία ενός πελάτη, την πληρωμή και την παρακολούθηση της εξέλιξης της παραγγελίας από την κουζίνα σας μέχρι την πόρτα του.
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ –
Μπορείτε να λαμβάνετε παραγγελίες και πληρωμές για όλα τα είδη του μενού σας και να έχετε την παραγγελία έτοιμη για παραλαβή από τον πελάτη σας σε συμφωνημένη ώρα.
ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ–
Πολύ βολικό, αποδοτικό.

Προσφορές

Επιπλέον, θα είστε σε θέση να δώσετε προσφορές για την επιχείρησή σας που θα σας δώσει επιπλέον εισόδημα ανάλογα με το σχέδιο μάρκετινγκ.

Όλες οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν προωθητικές ενέργειες προκειμένου να δώσουν προσφορές στους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.  

Μπορείτε επίσης να πάρετε και παραγγελίες και από την σελίδα σας στο Facebook.

Για ποιον προορίζεται

  • Εστιατόρια
  • Ταβέρνες
  • Ψητοπωλεία
  • Εστιατόρια με σουβλάκι
  • Εστιατόρια με γύρο
  • Μπέργκερ Χάουζ
  • Πιτσαρίες
  • Εστιατόρια γρήγορου φαγητού
  • Καντίνες
  • Καφετέριες
  • Κρεπερί
  • Μπαρ στην παραλία
  • Ντελικατέσεν
  • Κάβες
  • Αρτοποιεία
  • Παντοπωλεία
  • Κρεοπωλεία
  • Ιχθυοπωλεία
  • Ζαχαροπλαστεία
  • Μίνι μάρκετ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΤΕ ΜΑΖΊ ΜΑΣ ΤΏΡΑ